В цій статті ми обговоримо, навіщо бізнесу потрібна CRM, які завдання вона може виконувати та як правильно обрати CRM-систему для потреб саме вашої компанії.
Як правильно обрати CRM-систему
Управління взаємовідносинами із клієнтами стало життєво важливим аспектом бізнес-операцій. CRM-система — це інструмент, який допомагає будь-якому підприємству вийти на новий рівень взаємодії з покупцями. І в цій статті ми обговоримо, навіщо бізнесу потрібна CRM, які завдання вона може виконувати та як правильно обрати CRM-систему для потреб саме вашої компанії.
Навіщо впроваджувати CRM-системи?
CRM-системи дозволяють підприємствам управляти взаємовідносинами з клієнтами, оптимізувати свої операції та збільшувати прибуток від продажу.
Для вас відкриваються широкі можливості збору та аналізу даних про клієнтів, відстеження взаємодій з покупцем, а також автоматизації процесів продажу та маркетингу.
На практиці це дає уявлення про потреби, переваги та поведінку клієнтів, що дозволяє відповідним чином адаптувати ваші продукти та послуги. А це, у свою чергу, призводить до підвищення задоволеності та лояльності покупців.
Задачі, які виконують CRM-системи
Залежно від специфіки компанії, CRM пропонують різні можливості, які сьогодні необхідні для сучасного бізнесу. Серед основних можна виділити такі:
Управління даними | |
CRM-системи дозволяють компаніям збирати, зберігати та керувати даними про клієнтів у централізованому місці. Це дає швидкий доступ до інформації та відкриває можливість аналізувати поведінку, переваги та потреби ваших покупців. | |
Відстеження продажів | |
за допомогою системи CRM ви відстежуватимете продажі від залучення потенційних клієнтів до конверсії, що дасть вам повне уявлення про воронку продажів, а отже дозволить визначити ваші слабкі місця та мінімізувати їх. | |
Автоматизація процесів | |
автоматизуються такі процеси, як маркетинг у соціальних мережах або електронною поштою. Це заощаджує ваш час та ресурси, а також дозволяє більш ефективно досягати своєї цільової аудиторії. | |
Покращення обслуговування | |
впровадження CRM-системи дає вам повне уявлення про взаємодію з клієнтами, їхні вподобання та потреби. Це підвищує якість обслуговування, даючи можливість ефективніше реагувати на клієнтські запити. |
Яку CRM обрати для бизнесу
Вибір правильної CRM-системи може бути непростим завданням, якщо ви вперше з цим стикаєтесь або не маєте всієї інформації. Ми виділили кілька ключових факторів, на які слід орієнтуватися:
- Розмір та складність бізнесу. Малі підприємства та інтернет-магазини можуть використовувати базову систему CRM з нескладним функціоналом, тоді як великим підприємствам зі складними операціями може знадобитися більш просунута система.
- Можливості та налаштування CRM. Залежно від специфіки бізнесу, вам варто обирати систему саме з тим функціоналом, який підходить під ваші робочі задачі.
- Інтеграція з іншими системами. Зверніть увагу на системи, які ви вже використовуєте у своїх бізнес-процесах, варто обрати CRM-систему, яка легко інтегрується з ними.
- Вартість. Деякі CRM-системи пропонують безкоштовні плани, у той час як для інших потрібна щомісячна або річна передплата.
Creatio
Creatio — це комплексна система управління циклом продажів, яка пропонує розширену автоматизацію маркетингу, управління послугами, інструменти для спільної роботи та аналітику. Вона підійде середнім та великим підприємствам.- Переваги: пропонує розширені функції та параметри налаштування, забезпечує повне розуміння шляху клієнта.
- Недоліки: ціни більш рівні порівняно з деякими іншими системами.
- Обслуговування та експлуатація: потрібен певний рівень технічних знань та ресурсів для обслуговування.
Onebox
Onebox пропонує такі функції, як управління контактами та продажами, автоматизація маркетингу, обслуговування клієнтів, звітність та аналітика. Система має додаток для управління контактами, завданнями та продажами поза офісом.- Переваги: інтуїтивно зрозумілий та зручний інтерфейс, доступна ціна та широкий спектр інтеграцій.
- Недоліки: відсутні розширені функції, обмежені можливості налаштування.
- Обслуговування та експлуатація: проста у використанні, підійде для користувача з невеликим запасом знань.
Zoho CRM
Zoho CRM пропонує повний набір функцій. Система пропонує гнучкі тарифні плани, що робить її доступною для малого та середнього бізнесу.- Переваги: комплексні функції та варіанти налаштування, має інтеграцію з іншими бізнес-додатками та сервісами.
- Недоліки: можливі складнощі на початку роботи через велику кількість функцій, хоча навряд чи це є проблемою.
- Обслуговування та експлуатація: проста у використанні.
Odoo CRM
Odoo CRM має безліч функцій для управління продажами, контактами, угодами, завданнями та пайплайнами, а також для автоматизації продажів.- Переваги: лояльне ціноутворення, широкий спектр функцій та інтеграцій, система гнучка та має можливості для масштабування.
- Недоліки: можуть виникнути труднощі у використанні.
- Обслуговування та експлуатація: необхідні технічні знання.
Keepin CRM
Keepin CRM – це проста у використанні система. Вона пропонує базовий набір функцій. Чудово підходить для малого бізнесу.- Переваги: доступні ціни, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та повна інформація про воронку продажів.
- Недоліки: відсутні розширені функції, обмежені можливості налаштування.
- Обслуговування та експлуатація: проста у використанні та обслуговуванні, не потребує глибоких знань.
Key CRM
Key CRM призначена для середніх та великих компаній різних галузей. Система розроблена для управління клієнтськими відносинами, автоматизації процесів продажу та покращення взаємодії між відділами компанії.- Переваги: доступна ціна, широкий набір функцій та спектр інтеграцій, зручний інтерфейс.
- Недоліки: відсутні.
- Обслуговування та експлуатація: проста у використанні.
Pipedrive
Pipedrive пропонує просту та інтуїтивно зрозумілу систему управління каналами продажу з такими функціями, як управління контактами, прогнозування продажів, звітність та аналітика.- Переваги: пропонує просту та інтуїтивно зрозумілу систему управління продажами, надає широкий спектр інтеграцій.
- Недоліки: відсутні розширені функції.
- Обслуговування та експлуатація: проста в обслуговуванні та експлуатації.
SalesDrive
SalesDrive пропонує такі функції, як управління контактами, потоком продажів та їх прогнозування, звітність та аналітику. Система визначає індивідуальні ціни, залежно від потреб вашого бізнесу.- Переваги: комплексні функції, автоматизація більшості рутинних бізнес-процесів та широкий спектр інтеграцій.
- Недоліки: ціни можуть бути високими деяких підприємств.
- Обслуговування та експлуатація: може знадобитися певний рівень технічних знань.
Висновок
В цілому, CRM-системи відрізняються один від одного набором функцій, ціною, цільовою аудиторією, інтерфейсом користувача та іншими параметрами. Важливо розуміти ці відмінності, адже вибір CRM для малого бізнесу та великого інтернет-магазину – два різні завдання. У DEPT ми допоможемо визначитись, яку CRM-систему вибрати, та інтегруємо її вам.
Залишайте заявку на впровадження CRM у ваш бізнес, і наш менеджер проконсультує вас з усіх питань.
- Комментарии