Як правильно обрати CRM-систему
Управління взаємовідносинами із клієнтами стало життєво важливим аспектом бізнес-операцій. CRM-система — це інструмент, який допомагає будь-якому підприємству вийти на новий рівень взаємодії з покупцями. І в цій статті ми обговоримо, навіщо бізнесу потрібна CRM, які завдання вона може виконувати та як правильно обрати CRM-систему для потреб саме вашої компанії.
Навіщо впроваджувати CRM-системи?
CRM-системи дозволяють підприємствам управляти взаємовідносинами з клієнтами, оптимізувати свої операції та збільшувати прибуток від продажу.
Для вас відкриваються широкі можливості збору та аналізу даних про клієнтів, відстеження взаємодій з покупцем, а також автоматизації процесів продажу та маркетингу.
На практиці це дає уявлення про потреби, переваги та поведінку клієнтів, що дозволяє відповідним чином адаптувати ваші продукти та послуги. А це, у свою чергу, призводить до підвищення задоволеності та лояльності покупців.
![general-process.png general-process.png](/upload/medialibrary/9d5/mgewh9sqd3mvi3yznd5ib5320ohq9wo3.png)
Задачі, які виконують CRM-системи
Залежно від специфіки компанії, CRM пропонують різні можливості, які сьогодні необхідні для сучасного бізнесу. Серед основних можна виділити такі:
![]() | Управління даними |
CRM-системи дозволяють компаніям збирати, зберігати та керувати даними про клієнтів у централізованому місці. Це дає швидкий доступ до інформації та відкриває можливість аналізувати поведінку, переваги та потреби ваших покупців. | |
![]() | Відстеження продажів |
за допомогою системи CRM ви відстежуватимете продажі від залучення потенційних клієнтів до конверсії, що дасть вам повне уявлення про воронку продажів, а отже дозволить визначити ваші слабкі місця та мінімізувати їх. | |
![]() | Автоматизація процесів |
автоматизуються такі процеси, як маркетинг у соціальних мережах або електронною поштою. Це заощаджує ваш час та ресурси, а також дозволяє більш ефективно досягати своєї цільової аудиторії. | |
![]() | Покращення обслуговування |
впровадження CRM-системи дає вам повне уявлення про взаємодію з клієнтами, їхні вподобання та потреби. Це підвищує якість обслуговування, даючи можливість ефективніше реагувати на клієнтські запити. |
Яку CRM обрати для бизнесу
Вибір правильної CRM-системи може бути непростим завданням, якщо ви вперше з цим стикаєтесь або не маєте всієї інформації. Ми виділили кілька ключових факторів, на які слід орієнтуватися:
- Розмір та складність бізнесу. Малі підприємства та інтернет-магазини можуть використовувати базову систему CRM з нескладним функціоналом, тоді як великим підприємствам зі складними операціями може знадобитися більш просунута система.
- Можливості та налаштування CRM. Залежно від специфіки бізнесу, вам варто обирати систему саме з тим функціоналом, який підходить під ваші робочі задачі.
- Інтеграція з іншими системами. Зверніть увагу на системи, які ви вже використовуєте у своїх бізнес-процесах, варто обрати CRM-систему, яка легко інтегрується з ними.
- Вартість. Деякі CRM-системи пропонують безкоштовні плани, у той час як для інших потрібна щомісячна або річна передплата.
Creatio
![creatio-logo.png creatio-logo.png](/upload/medialibrary/528/6sphrvxhcg83qlt856cq5cqajgacgpp3.png)
- Переваги: пропонує розширені функції та параметри налаштування, забезпечує повне розуміння шляху клієнта.
- Недоліки: ціни більш рівні порівняно з деякими іншими системами.
- Обслуговування та експлуатація: потрібен певний рівень технічних знань та ресурсів для обслуговування.
Onebox
![onebox-logo.png](/upload/medialibrary/b16/rpf4rovb1422ydeqvozdepkb01kesutd.png)
- Переваги: інтуїтивно зрозумілий та зручний інтерфейс, доступна ціна та широкий спектр інтеграцій.
- Недоліки: відсутні розширені функції, обмежені можливості налаштування.
- Обслуговування та експлуатація: проста у використанні, підійде для користувача з невеликим запасом знань.
Zoho CRM
![zohocrm-logo.png zohocrm-logo.png](/upload/medialibrary/346/a5syrh5nbm8ek3udtk605gmxbdbd10n9.png)
- Переваги: комплексні функції та варіанти налаштування, має інтеграцію з іншими бізнес-додатками та сервісами.
- Недоліки: можливі складнощі на початку роботи через велику кількість функцій, хоча навряд чи це є проблемою.
- Обслуговування та експлуатація: проста у використанні.
Odoo CRM
![zohocrm-logo.png zohocrm-logo.png](/upload/medialibrary/346/a5syrh5nbm8ek3udtk605gmxbdbd10n9.png)
- Переваги: лояльне ціноутворення, широкий спектр функцій та інтеграцій, система гнучка та має можливості для масштабування.
- Недоліки: можуть виникнути труднощі у використанні.
- Обслуговування та експлуатація: необхідні технічні знання.
Keepin CRM
![keepincrm-logo.png keepincrm-logo.png](/upload/medialibrary/17a/57n2ikxh8ak3jkgdlm3irp2dxfauhkux.png)
- Переваги: доступні ціни, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та повна інформація про воронку продажів.
- Недоліки: відсутні розширені функції, обмежені можливості налаштування.
- Обслуговування та експлуатація: проста у використанні та обслуговуванні, не потребує глибоких знань.
Key CRM
![keycrm-logo.png keycrm-logo.png](/upload/medialibrary/61f/nhn7hk8k2liazmei7aad6g7anmk9qxeu.png)
- Переваги: доступна ціна, широкий набір функцій та спектр інтеграцій, зручний інтерфейс.
- Недоліки: відсутні.
- Обслуговування та експлуатація: проста у використанні.
Pipedrive
![pipedrive-logo.png pipedrive-logo.png](/upload/medialibrary/8cb/fjqvrl3ilx0r8e73ripk5mncqi2myx29.png)
- Переваги: пропонує просту та інтуїтивно зрозумілу систему управління продажами, надає широкий спектр інтеграцій.
- Недоліки: відсутні розширені функції.
- Обслуговування та експлуатація: проста в обслуговуванні та експлуатації.
SalesDrive
![salesdrive-logo.png salesdrive-logo.png](/upload/medialibrary/d89/sq5925shavovwc8yscago5i1s5sg37ok.png)
- Переваги: комплексні функції, автоматизація більшості рутинних бізнес-процесів та широкий спектр інтеграцій.
- Недоліки: ціни можуть бути високими деяких підприємств.
- Обслуговування та експлуатація: може знадобитися певний рівень технічних знань.
Висновок
В цілому, CRM-системи відрізняються один від одного набором функцій, ціною, цільовою аудиторією, інтерфейсом користувача та іншими параметрами. Важливо розуміти ці відмінності, адже вибір CRM для малого бізнесу та великого інтернет-магазину – два різні завдання. У DEPT ми допоможемо визначитись, яку CRM-систему вибрати, та інтегруємо її вам.
Залишайте заявку на впровадження CRM у ваш бізнес, і наш менеджер проконсультує вас з усіх питань.