Компанія є лідером із виробництва натяжних стель, їхня діяльність переважно націлена на B2B сектор, тож є певна специфіка у роботі та функціонуванні сайту.
Тож клієнт звернувся із запитом підбору та інтеграції CRM-системи, адже компанія має значний потік запитів, тож є необхідність автоматизації більшості етапів роботи, які на момент звернення закривали декілька співробітників.
Цілі компанії
- Підібрати оптимальну систему CRM, яка б була нескладною у користуванні з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом.
- Автоматизувати бізнес-процеси компанії, такі як виробництво, комунікація із замовником, відправлення замовлень тощо.
Виконана робота
- Проведено аналіз потреб та бізнес-процесів компанії. Ми вивчили, як ведеться робота з клієнтами, які дані збираються та як вони використовуються.
- Підібрано та налаштовано CRM-систему, а також навчено персонал роботі з нею.
- Реалізовано автоматичний збір даних для формування та відправлення в роботу замовлень.
- Спрощено комунікацію з клієнтами завдяки автоматичному оновленню статусу замовлення.
- Інтеграція функціонала для створення ТТН і сповіщення замовників через месенджер.
Результат
В результаті співпраці клієнт отримав автоматизацію бізнес-процесів на всіх рівнях роботи, що:
- зменшило час на обробку заявок на 30%;
- збільшило конверсію з ліда в продаж на 20%;
- вплинуло на зростання обсягу продажів.
Інтеграція CRM-системи дала керівництву доступ до детальної інформації про роботу з клієнтами, що дозволило приймати кращі управлінські рішення.