В умовах сучасного ринку послуг зв’язку жодне підприємство не може обійтися без ефективної системи інтернет-телефонії в офісі. Застарілі аналогові телефони стають усе менш популярними, а цифрова телефонія на основі SIP- та IP-технологій стає все більш поширеною.
Asterisk — це потужна та гнучка система, що дозволяє реалізувати різноманітні сценарії телефонії в рамках бізнес-процесів компанії. Завдяки можливостям SIP-протоколу та гнучкості налаштувань, Asterisk дозволяє створювати як прості телефонні системи, так і складні багаторівневі кол-центри з автоматичною обробкою дзвінків.
Переваги IP-телефонії на базі Asterisk:
Відсутність регулярної абонентської плати. Ви сплачуєте лише за налаштування та підключення та не витрачаєте зайві гроші на щомісячні платежі.
Масштабування. Ви можете легко додавати нових співробітників і телефони, не переплачуючи за зайві можливості та функції.
Ви можете детально налаштувати сценарії дзвінків для груп клієнтів, що є особливо актуальним для великого бізнесу.
Навіть за відсутності інтернету, ви зберігаєте зв’язок усередині офісу.
Ціни на послуги підключення Asterisk в DEPT
DEPT надає послуги з підключення IP-телефонії для бізнесу в Україні. Ми пропонуємо встановлення, налаштування, супровід та технічну підтримку IP-телефонії на основі платформи Asterisk, а також інтеграцію з CRM-системами, налаштування маршрутизації дзвінків, конфігурацію SIP-телефонів.
Вартість підключення IP- та SIP-телефонії в DEPT залежать від ряду факторів, таких як кількість користувачів, обсяг трафіку, необхідність налаштування додаткових функцій та інші.
Залишайте заявку для подальшої консультації та допомоги у виборі оптимального рішення для вашого бізнесу.