
Спробуйте безкоштовно до 30 днів
KeyCRM — це українська CRM-система, яка дозволяє компаніям краще розуміти своїх клієнтів, визначати їхні потреби та найефективніше працювати з ними. А також прискорює процеси продажу, підвищує рівень обслуговування та збільшує прибуток компанії.
DEPT пропонує послуги з інтеграції KeyCRM на підприємстві та налаштування системи під конкретні потреби вашої компанії.
Можливості KeyCRM для вас
Дана система пропонує широкий набір функцій, які допомагають в управлінні продажами та послугами:
Збирання та обробка запитів (лідів) з різних джерел: сайти, чати, інтернет-магазини, маркетплейси та навіть сторінки Instagram.
Управління проєктами та воронками продажів.
Аналітика та звітність із фінансів, продажів, чатів, лійок, а також ефективності менеджерів.
Підключення всіх месенджерів до CRM системи для більш зручної комунікації з клієнтами.
Можливість обліку продажів супутніх товарів чи витрат на матеріали.
Кому підходить KeyCRM
Ця CRM підходить для підприємців у різних галузях, включаючи послуги, e-commerce, кол-центри/онлайн-консультації та сферу краси та здоров’я. CRM-система може допомогти автоматизувати процеси майже в будь-якому бізнесі. Вона також може бути корисною для компаній, які працюють із великим обсягом запитів та звернень, оскільки може допомогти керувати ними більш ефективно.
Інтеграція KeyCRM
Інтеграція даної системи передбачає об’єднання системи коїться з іншими програмними продуктами, які в компанії. Зокрема, інтеграція може включати:
Месенджери (Instagram, Telegram, Viber, Messenger, WhatsApp);
Телефонію (зокрема, Binotel);
Платіжні послуги (WayForPay, Liqpay, Fondy та інші);
CMS;
Служби доставки (Нова Пошта, Укрпошта, Meest та інші);
Маркетплейс (Rozetka, Prom, Алло, Kasta, OLX).
DEPT пропонує різні тарифи на KeyCRM, які дозволяють вибрати найбільш відповідний варіант для кожного бізнесу. Залишайте заявку на сайті, щоб отримати детальну консультацію та замовити послугу.