Якщо ви ведете бізнес, то знаєте, наскільки важливо керувати базою клієнтів. І найкращий спосіб це зробити — використовувати систему управління взаємовідносинами із клієнтами. Однак вибір правильної CRM-системи та її інтеграція можуть бути складними завданнями.
DEPT пропонує гнучкі тарифи на SalesDrive CRM та допоможе налаштувати систему на вашому підприємстві, яка допоможе вашій компанії впоратися із цими проблемами.
Можливості SalesDrive CRM для вас
Система надає компаніям безліч можливостей для покращення процесів продажу та управління базою даних клієнтів:
Заявки онлайн: збільшують конверсію та скорочують час відгуку на запити потенційних клієнтів.
Телефонія: надає віртуальну АТС, за допомогою якої можна керувати дзвінками та заявками через телефон.
Email-інтеграція: надає можливість надсилати та отримувати листи в єдиній системі синхронізації.
Облік витрат та товарів: дозволяє контролювати фінанси компанії та вести облік прямих та непрямих витрат, а також залишків на складі, синхронізуючи дані із сайтом.
Завдання: дозволяє планувати наступні контакти з клієнтами та керувати роботою співробітників.
Звіти: дозволяє контролювати та аналізувати дані про продаж та клієнтів.
Кому підходить SalesDrive CRM
Система може бути корисною для багатьох видів бізнесу, особливо для тих, хто займається продажем товарів та послуг. Система пропонує широкий набір інструментів та функцій для управління продажами та клієнтською базою, що робить її універсальним рішенням для будь-якого бізнесу, який прагне збільшити прибутковість своєї діяльності.
Інтеграція SalesDrive CRM
SalesDrive інтегрується із сайтами, маркетплейсами, конструкторами, CMS, службами доставки, телефонією, SMS та Viber-розсилками, PPO, інтернет-еквайрингом, месенджерами та багатьом іншим.
Ви зможете оптимізувати свої бізнес-процеси та покращити якість обслуговування клієнтів. Це збільшить ваш прибуток і допоможе вам стати більш конкурентоспроможними на ринку.
Наприклад, інтеграція SalesDrive CRM із сайтом дозволяє отримувати заявки на сайті та автоматично заносити їх до CRM-системи, а також проводити аналіз ефективності рекламних кампаній та оптимізувати їх.