KeepinCRM — одна з найкращих систем управління відносинами з клієнтами, яка суттєво спрощує та автоматизує роботу та підвищує ефективність вашого бізнесу. DEPT пропонує свої послуги з інтеграції та налаштування KeepinCRM на підприємстві.
Можливості KeepinCRM для вас
Ця система надає всі інструменти, необхідні для оптимізації основних бізнес-процесів. Вона допоможе вашій компанії:
систематизувати контактну інформацію та історію взаємодії з клієнтами;
автоматично створювати замовлення та генерувати необхідні документи та ТТН;
керувати вирвою продажу та процесами оплати та доставки;
автоматизувати рутинні завдання та оптимізувати роботу співробітників;
оптимізувати продуктивність та підвищити якість сервісу для клієнтів;
аналізувати дані та отримувати звіти для покращення ефективності роботи.
Кому підходить KeepinCRM
Вона підходить для компаній будь-якого розміру та будь-якої галузі, які прагнуть покращити управління клієнтськими відносинами, спростити та автоматизувати роботу з клієнтами, скоротити час на рутинні завдання та підвищити ефективність своєї команди. Особливо актуальна для компаній, у яких велика база клієнтів та безліч контактів.
Інтеграція KeepinCRM
DEPT пропонує свої послуги з інтеграції на підприємстві. Наші експерти проведуть інтеграцію з мінімальними витратами часу та ресурсів, налаштують систему під конкретні потреби вашої компанії, а також навчать ваших співробітників працювати з нею.
KeepinCRM легко інтегрується з наступними сервісами:
IP-телефонія: Binotel;
поштові служби: Нова Пошта, Укрпошта;
маркетплейс: Rozetka, prom, АЛЛО;
конструктори: Weblium, Хорошоп;
месенджери: Telegram, Viber та інші.
Ми пропонуємо різні тарифи на інтеграцію CRM-системи, які підходять для різних типів бізнесів та дозволяють вибрати оптимальний варіант для вашої компанії.
Використання CRM-системи є необхідною умовою для успішного бізнесу, тому залишайте заявку на нашому сайті та наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.