Бренд одягу Наталі Болгар звернувся до нас із запитом на консалтинг щодо створення нового інтернет-магазину. Над проєктом працювала ціла команда, щоб забезпечити повний супровід на всіх етапах.
Цілі компанії
- Створити багатосторінковий функціональний сайт
- Збільшити кількість продажів і розширити ринок збуту
- Реалізувати інтеграції, а також функціонал для онлайн-примірки одягу
- Імпортувати велику кількість товарів, звести всі розміри, кольори тощо
- Створити ефективну маркетингову кампанію
Виконана робота
Робота нашої команди полягала в повному детальному консультуванні клієнта на кожному етапі підготовки, розробки, реалізації проєкта.
На початку роботи ми провели брифування клієнта, щоб виявити цілі та очікування щодо майбутнього сайта, а також проаналізували сайти конкурентів, визначивши слабкі та сильні сторони, щоб розробити найбільш релевантний ресурс для клієнта.
Також було розроблене надзвичайно детальне технічне завдання для розробників на 90 сторінок, яке містило ретельний опис всіх етапів створення сайту, починаючи проєктуванням, закінчуючи релізом і маркетинговою стратегією:
- розробку дизайн-проєкта, його реалізацію;
- реалізацію необхідного функціоналу, у тому числі модуля віртуальної примірки;
- оптимізацію ресурсу для пошукових систем;
- надали максимально якісну інформацію для завантаження товарів на сайт;
- інтеграцію з обліковими системами та CRM;
- процес обміну інформацією про товари між обліковими системами;
- налаштування email-маркетингу, у тому числі тригерні події, сповіщення тощо.
Результат
- Клієнт отримав детальне та ретельне технічне завдання, завдяки якому було реалізовано функціональний, зручний для клієнтів сайт, на якому можна було визначитися із розміром та пошиттям одягу.
- Наявний функціонал підвищив відсоток конверсії на 30% та зменшив відсоток повернень.
- Бренд набув більшої впізнаваності серед користувачів, а також розширив ринок збуту.