Компанія займається продажем меблів та аксесуарів для дому через власний інтернет-магазин. Створивши сайт вони зіштовхнулися з необхідністю вивантаження товарів, однак вся інформація містилася в різних документах, які до того ж мали різний формат, а самі характеристики подекуди мали різні назви. Тож клієнт звернувся до наших спеціалістів, щоб процес вивантаження відбувся якнайшвидше та якісніше.
Цілі компанії
- Проаналізувати великий масив інформації про товари
- Оптимізувати дані та вивантажити на сайт
Виконана робота
- Проведено аналіз та зібрано інформацію про усі доступні товари, включаючи описи, характеристики, фотографії та ціни.
- Систематизовано та стандартизовано дані для кращого сприйняття користувачами.
- Було створено єдиний шаблон для опису товарів, щоб забезпечити єдність і зручність для користувачів сайту.
- Проведено SEO-оптимізацію, включаючи використання ключових слів у заголовках, описах товарів та мета-тегах.
- Зведено у єдиний документ необхідного формату відповідно до вимог Хорошоп.
- Вивантажено інформацію на сайт у необхідному вигляді.
Результат
- Клієнт отримав єдиний файл із повним переліком товарів і всієї інформації щодо них, зведеної в певний шаблон, що значно спростило додавання нових товарів.
- Зведення інформації про товари до спільного знаменника дозволила користувачам більш ефективно знаходити інформацію та швидше приймати рішення щодо покупки, тож кількість продажів зросла на 20%.
- Завдяки пошуковій оптимізації контенту також зріс обсяг органічного трафіку та збільшилося залучення потенційних клієнтів, оскільки підвищилася видимість сайту в пошукових системах.