Спільнота авторів, яка займається написанням наукових статей на замовлення, звернулася із запитом створити функціонального бота для обробки заявок та транслювання статусу замовлення в різних месенджерах.
Цілі компанії
- Автоматизувати процес складання анкет потенційних авторів наукових статей. 
- Спростити комунікацію замовників, надавши можливість дізнатися про статус виконання роботи на будь-якому з етапів. 
- Централізувати управління заявками підвищення ефективності роботи. 
Виконана робота
- Розробили кілька ботів для таких месенджерів, як WhatsApp, Telegram та Viber. 
- Пропрацювали логічний ланцюжок, який включав можливість надати необхідну інформацію і залишити заявку. 
- Також окремо реалізували гілку для клієнтів, де вони могли ввести номер телефону чи замовлення, щоб дізнатися про статус свого замовлення. 
- Реалізували інтеграцію бота з CRM-системою збору інформації, отриманої з месенджерів в одному місці, де автоматично формуються картки авторів. 
Результат
- Ефективність роботи зросла на 60%, рахунок автоматизації основних процесів. Спільнота авторів отримала інструмент 
- Керувати даними стало в рази простіше завдяки інтеграції робота з CRM-системою, це підвищило швидкість обробки заявок. 
- Окрема гілка для клієнтів покращила їхній досвід співпраці з спільнотою та дозволило швидко та зручно отримувати інформацію про свої замовлення, значно спростивши комунікацію. 
